Klantenservice

Bij ons staat de klanttevredenheid zeer hoog in het vaandel en streven naar 100% klanttevredenheid. Natuurlijk weten wij dat dit niet haalbaar is, daar waar mensen werken worden foutjes gemaakt, maar we moeten het ons wel ten doel stellen.
Omdat wij continue de klanttevredenheid willen meten en weten hebben wij een aantal formulieren ontwikkeld.

Het verbeterformulier

Indien u vindt dat wij bepaalde dingen anders of beter zouden kunnen doen waardoor de tevredenheid van u als klant wordt verhoogd dan vragen wij deze punten te vermelden en te versturen.
Het klachtenformulier
Helaas komt het weleens voor dat men niet tevreden is over een bepaalde dienstverlening van ons. Beschrijf hier uw klacht zo goed en duidelijk mogelijk

Wij hechten zeer veel waarde aan uw mening en zorgen dat u binnen 2 werkdagen een reactie van de directie ontvangt. Het spreekt voor zich dat wij heel discreet met uw mening omgaan.
Als u het lastig vind om uw mening te verwoorden dan kunt u altijd telefonisch of per mail contact opnemen en vragen naar de directie. Telefoon 06 14 36 44 51 of mail naar info@verkeersschoolwillemwevers.nl

Alvast bedankt voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
De directie